چیلک

agricultural picture

چیلک

agricultural picture

واکسن تب برفکی


نظرات 3 + ارسال نظر
چشوک پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

با سلام
ممنونم از نظر خوب و بجای شما کاملا فرمایشتون صحیح است .
به اون بنده خدایی که اون مطلب را به نام من نوشته بود هم گفتم که مطالبی که قبلا یادداشت کرده بودم متاسفانه منابع مطالب رو ننوشته بودم و برای استفاده دوستان وارد وبلاگم کرده ام به این نیت که ثوابش برای نویسنده منبع منتشر کننده باشد یه ذره هم اگه خدا قبول کند برای من والان اگه یه سری به وبلاگ ان بنده خدا بزنید دیگه اسمی از بنده حقیر نمی بینید .

سلام
ممنون از توجه تون چون واقعا حیفه این همه زحمت کشیده شده
بعد زیر مطالب منابع نوشته نشه
فدای تو

رایحه ارتباط پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام
ممنون ازحضورتون

سلام
خواهش

رایحه ارتباط پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ http://raieheertebat@rocketmail.com

سلام
غبارغریبی براین وبلاگ نشسته
مدتهاست به روزنشده
شایددوستش ندارید......

سلام بزرگوار
اتفاقا دوس دارم سرم شلوغه چشم به روزش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد